[Duurzaamlijst] Ons Groene Hart

Aan allen,

Ik ben de voorzitter van de studievereniging 'Ons Groene Hart' van de
opleiding milieukunde aan de Hogeschool Delft. Wij houden ons intensief
bezig met alles wat er gebeurd op het gebied van het milieu. Ons thema
van dit jaar is (heel toevallig) duurzaam bouwen. Wij organiseren voor
onze leden(en andere studenten) o.a. excursies die met dit thema te
maken hebben.
Daarom wou ik vragen of bedrijven/instanties/personen die excursies met
dit thema organiseren contact willen opnemen met mij.

Ook zijn een hoop milieukundestudenten(waaronder ikzelf) op zoek naar
een stageplek voor volgend jaar.

Reacties kunnen gestuurd worden naar het volgende emailadres:
skalars@hotmail.com

B.V.D.
       Lars Keizerwaard.