[Duurzaamlijst] Re: Over Gentech, CO2 en vegetarisme

Ha Wytze,

> Wat de afleidingsplanten betreft overvraag je me. Het fenomeen
> wordt wel breed erkend tegenwoordig.

Overvragen?
Heb ik iets gemist of
overvroeg je je eigen verstand toen je schreef:

> Over gemanipuleerde bacterieen in het productieproces:
> Dit speelt niet alleen bij bier maar ook bij frisfdranken, jams, vit. C
> toevoegingen (..) etc. etc.
> Vraag hierbij is of de enzymen die geproduceerd zijn op een of
> andere manier anders zijn. Industrieel geproduceerde enzymen
> worden door sommigen wel in verband gebracht met allergieen.
> Afleidingsplanten bestaan al en spelen een grote rol in biologische
> landbouwvormen. Geen gentech voor nodig.

Wat wordt er nou breed erkend?
Ik heb nog nooit van afleidingsplanten gehoord. Wat zijn dat?
Als je hier meldt dat iets een grote rol speelt, moet je toch weten waar je het over hebt?

En dan die loze opmerking over gentech-vit.C in biologische producten...
Ben jij er zo een bent die er genoegen in schept biologische landbouw af te kraken?

Jelle.